Kreativní marketingová kampaň ohromuje návštěvníky Gainesville

Gainesvillské oddělení turistiky nedávno získalo uznání za kreativní marketing – a samo o sobě byla kampaň definitivně něčím, co stojí za to zmínit.

Pro svou nesmírně populární kampaň “Z Gainesville s láskou” získalo oddělení ocenění Al Burruss Award za kreativní projev, které bylo předáno během Georgia Tourism Awards 2024 na konferenci Georgia Association of Convention and Visitors Bureaus (CVB) konané ve dnech 13. až 15. února v Albany. Al Burruss Award for Creative Expression uznává jednotlivce nebo organizaci, která vyvinula kreativní iniciativu veřejných vztahů ve společenství.

Gainesvillské CVB získalo toto ocenění naposledy v roce 2019 za svou kampaň “Free-Range GVL”, která zahrnovala neoficiální maskota Poultry Capital of the World – kuřata, která “objevují” různé části komunity Gainesville-Hall County.

Podle nejnovější kampaně si Turistické oddělení navrhlo 12 jedinečných pohlednic ilustrujících událost, atrakci, historii – nebo dokonce atmosféru Gainesville. Pohlednice – jejichž design byl představován online, ale byly tajemstvím – byly odhaleny na městských akcích, jako jsou koncerty v prvním pátek, Food Truck Friday a Jingle Mingle a Lighting of the Chicken.

Během těchto akcí mobilní návštěvnické centrum odhalilo zábavné prostředí – včetně poštovní schránky – pro hosty, aby si sedli, napsali poznámku na pohlednici a hodili ji do schránky. Pohlednice byly posílány zdarma a tak byl malý kousek Gainesville, Georgia, sdílen po celých Spojených státech a po celém světě – přesněji řečeno do 45 států a 14 zemí.

Robyn Lynch, ředitelka turistiky v Gainesville, zásluhu za nápad připisuje Jamesi Watsonovi, řediteli oddělení Lake Lanier Olympic Park (LLOP). LLOP působí pod Turistickým oddělením Gainesville společně s The Boathouse at Lake Lanier, Gainesville CVB, Main Street Gainesville a Greater Gainesville Sports Alliance.

“Je něco uspokojivějšího než pocit při přijetí ručně psané zprávy?” Watson se ptá retoricky. “Vědět v tu chvíli, že odesílatel na vás myslel, ať je kdekoli?”

Dodává: “Na většině míst, která navštěvuji, si koupím pohlednici a pošlu ji svému dědovi, protože i v době digitálního věku vím, že si stále rád přečte něco hmatatelného. Proto jsem tenhle nápad předložil našímu týmu. Z velké spolupráce se zrodila kampaň “Z Gainesville s láskou”.

Watson nazývá kampaň “převratným úspěchem”.

Pohlednice se staly “drahým artiklem”

Kampaň s pohlednicemi měla nejen nízké náklady na výrobu a propagaci, ale vyvolala nadšení ve společnosti natolik, že se staly sběratelskými předměty a byly vyhledávaným artiklem pro obyvatele i návštěvníky, kteří si je mohli odnést na místních akcích nebo navštívit Gainesvillské návštěvnické centrum.

Sbírky pohlednic měly takový úspěch, že mnozí je zakoupili jako vánoční dárky na Jingle Mingle v listopadu 2023 a tyto příjmy vykompenzovaly náklady na produkci města. Každý prvek byl vytvořen interně od začátku, od návrhu a implementace až po nastavení poštovní schránky a odesílání a sledování každé karty.

“Nejenže bylo vzrušující, ale povzbudivé vidět tolik obyvatel a návštěvníků, kteří se ochotně podělili o kousek Gainesville, Georgia, se svými přáteli a blízkými po celé zemi a světě,” říká Lynch. “Kdo by si pomyslel, že tak jednoduchá kampaň vyvolá tolik hovoru a zapojení!”

Kampaně s psaním pohlednic pokračuje v Mutts on Main v Gainesville koncem března.

FAQ:

1. Jaké ocenění získalo oddělení turistiky v Gainesvillu?
Oddělení turistiky v Gainesvillu získalo ocenění Al Burruss za kreativní projev za svou kampaň “Z Gainesville s láskou”.

2. Co je Al Burruss Award?
Al Burruss Award je ocenění udělované jednotlivcům nebo organizacím za jejich kreativní iniciativu ve veřejných vztazích ve společenství.

3. Jaké další ocenění získalo Gainesvillské CVB v minulosti?
Gainesvillské CVB získalo Al Burruss Award naposledy v roce 2019 za svou kampaň “Free-Range GVL”.

4. O čem pojednává nejnovější kampaň Turistického oddělení Gainesville?
Nejnovější kampaň Turistického oddělení Gainesville se zaměřuje na vytvoření 12 jedinečných pohlednic ilustrujících události, atrakce, historii a atmosféru Gainesville.

5. Jak byly pohlednice prezentovány?
Pohlednice byly odhaleny během různých městských akcí, jako jsou koncerty v prvním pátek, Food Truck Friday a Jingle Mingle a Lighting of the Chicken.

6. Jaký byl účel pohlednic?
Pohlednice sloužily jako způsob, jak zdarma sdílet kousek Gainesville s lidmi po celých Spojených státech a celém světě.

7. Kdo má zásluhu na nápadu s pohlednicemi?
Nápad s pohlednicemi přišel od Jamese Watsona, ředitele oddělení Lake Lanier Olympic Park (LLOP).

8. Jaký byl výsledek kampaně s pohlednicemi?
Kampaň s pohlednicemi měla úspěch a vyvolala nadšení ve společnosti. Pohlednice se staly sběratelskými předměty a byly vyhledávaným artiklem pro obyvatele i návštěvníky.

9. Jaký byl účel sběrek pohlednic?
Příjmy z prodeje pohlednic na akci Jingle Mingle v roce 2023 vykompenzovaly náklady na produkci města.

10. Jak bude pokračovat kampaň s pohlednicemi?
Kampaň s psaním pohlednic bude pokračovat na akci Mutts on Main v Gainesville koncem března.

Definitions:
– Gainesvillské oddělení turistiky – oddělení ve městě Gainesville, které se zabývá turistickými aktivitami
– Al Burruss Award – ocenění za kreativní projev v oblasti veřejných vztahů
– CVB – zkratka pro Convention and Visitors Bureau, organizace, která se zabývá propagací a podporou turistického ruchu
– Lake Lanier Olympic Park (LLOP) – olympijský park u jezera Lanier ve městě Gainesville
– Jingle Mingle – vánoční akce a trh v Gainesville
– Mutts on Main – akce pro psy a majitele psů v Gainesville

Suggested related link:
visitgainesville.com – oficiální webová stránka oddělení turistiky v Gainesville